Das weekend

Helgen har flytit på bra och i lördes blev det som sagt en lyckad men full utgång x) haha, så tidigt har jag aldrig åkt hem känns det som. Åkte vid 1 tiden efter att Tobias hämtat upp mig utanför pascha, var skadat trött :P

Kvällen började hos Sandy och sen vidare till Hartman, där var själva huvudfesten med sweet musik ;D sen halv 11 tåget in till stan och in på dirran till pascha och dansa lss, hahaha, jag välte ett bord och krasch säger jag bara, där gick allt på dt bordet sönder x) men seriöst vilken jävla nattklubb sätter upp bord där själva bordet är en lös bräda på ställningen, idiotisk bland fulla mäniskor! Krängde två calzone från sevan, så jävla got, gjorde sen en sandy. dvs spilla ned min jacka och vakna me calzoesås på näsan och kinden, haha, fräscha Mia är på topp! 

Under söndagen fick man några sms från folk som undrade hr an mådde efter gårdagen och hur wasted jag egentligen, men bäst var sandys sms:
"Haha mår du idag eller? Du va kung igår hahaha"

haha, ja, galet roligt. på söndaen bl det 20-årskalas hos mammas kusin, riktigt kul att täffa Madde igen, hon bor i Paris nu och sticker imorgon igen. Vi pratade lite om att ta dykcertifikatet tsm :) på tal om det blir det i veckan besök till dykklubben och kolla lite saker som priser, kurserna för olika nivåer och utrustning. Resten av dagen spenderades med älsk framför tvn med vavvorna.


Bilder av Sandy från lördag:

Jag och Sandy hos Jojje



Hhaha, Jojjes fina toa x)


Jojjes place


I looove it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0