Bad and good

Åh, jävla cp data. Har sagt nu i ett halvår att jag måste fixa min data, nu menar jag verkligen det! Nu ska den fixas! Det första jag ska göra imorgon är att ringa min faster och be hennes kompis ta min data!

Helgen har flytit på som alla andra helger. Igår var jag och bowlade med Älsk, hans kompis och hans flickvän. Haha, fy fan vad jag suger, fick några straight men va mkt bättre förr. hittar aldrig ett bra klot -.- eller jo, hittade ett jag gillade efter halva spelet och självklart börjar bruden på den andra banan som vi delar klotställning med BARA använda mitt klot. Så fick stå och vänta på mitt klot för att hon använde det. Lite irriterande. Men annars en trevlig kväll :) När vi kom hem igen la vi oss i sängen, krängde choklad och chips och kollade hollywood gigolo, rätt rolig faktiskt ;) Efter det blev det You got mail, somnade i slutet på tobbes mage, bra film så fatta inte varför jag somnade, tror det var för att det va den förutspådda scenen där dem förklarar sina känslor som händer i 99% av alla filmer ^^

Idg har jag inte gjort allt för mkt väsen. Har precis stigit upp från ett varmt och skönt bad och läst min bibel som jag inte läst på ett tag (Delfiner & Människor-Lotten Odh). Ska göra några tal matte med, inte allt för svårt :) Ska ned och rensa köket med, hungrig, IGEN! Jag och mamma har dem konstigaste matvanorna. vi blir alltid hungrig vid 10 tiden på kvällen ^^ och jag har ju en aptit som inte är från denna värld enligt mina kompisar. Fick höra senaste härom dagen av en tjej som jag inte direkt känner men som var med min kompis då, Hon sa " Alltid när jag ser dig så äter du" haha, lite komiskt, alla andra brukar säga det med x)

Har fått låna min kära brors mobil nu, ska snart skaffa ngn skitmobil att ha så länge under 1 år tills mitt abonnemang går ut. Hittade en trevlig bild på min kusin och hans kompisar dvs min brors kompisar. Haha, varning för känsliga tittare och med dem orden ska jag bli tjock nu (:
Tycker Peter stålhammar ser ngt drogad ut och FN som en jävla vilde ^^ min kusin är då 2:a från höger, den första från höger är Alex om jag inte har fel på namnet. Jag va dödskär i han när jag va typ 10 år, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0