Nattavaka

Sitter uppe och kollar guld matchen i curling mellan Kanada och Norge, Norge ligger tyvärr under med 3-0. Men peppa peppa, upp tidigt imorgon med, haha, typ 4-5 h sömn inatt x) tur man kan sova lite i bilen och dricka massa kaffe ;) Onödig fakta är att bakelsen Napoleon är överskattad! orkar inte ens halva, för mkt grädde och ingen choklad, då tackar jag föör mig :)

Har även pratat med Tobias idag, vi kände båda att det inte kändes rätt och det går åt att bli tsm igen. Men ska träffas på måndag och så så får vi se :)

Tur att jag bor i ett fucking zoo (jag vet, nämner det ofta). Känns verkligen som det när alla djuren ligger i mitt rum. Har 2 hundar och 1 katt i sängen och fetar upp hela platsen så min tjocka rumpa är halvvägs ut och snart dinkar jag i golvet. Gaston har tagit plats på s.k Tobias täcke på golvet och snarkar inte :O

10 OSmedaljer hittills. 5 guld, 2 silver och 3 brons, hoppas såklart på fler. Älskar OS så jäkla härigt, sport i flera dagar, kan fan inte bli bättre ;)

Ja, och denna jävla stripstångsförslaget i OS, seriöst, vad fan händer. Sport handlar fan om en kamp, jag ser inte direkt ngn kamp att se 2 tjejor kråla sig för en stång, bara att människor som har detta som yrke är trötta på den horiga statusen, men va fan tror dem själva? Vad kommer härnäst, dem som kan stå ut med att knulla längst som OS-gren eller få flest orgasmer under en tid (ja det finns faktisk fast inte som OS-gren^^). Då kan vi lika gärna ställa upp med vem som klarar shota flest Patron, för även det kräver träning, träna bort kräkreflex ;) Hahaha, mssa alkisar, gud vilken syn, jag hade dött på fläcken av garv.

Yes 3-2 till Kanada, Norge kommer ikapp. Norges byxor är ju för jävla porriga, ser ut som om dem kidnappat några clowner och tagit deras byxor. Fattar inte att dem kunde bli Olympics fashion winner o.O

Skitfett hockeyslagsmål, kolla och njut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0