surfers

Hej alla!
Nu är jag framme i Australien :)

Har skaffat internet nu så håller mig mer uppdaterad nu hoppas jag ;D

Bor i en lägenhet 3 minuter gång frånm stranden. Bor med 3 svenskar (Michaela 21, Jesper 19, Rickard 26) och 1 australiensare (Hayley) och engelskmannen Scott.

I torsdes efter att jesper hämtat upp mig drog han, jag och rickard till stranden. Har regnat jättemkt dem senaste 2 veckorna så skönt att det va sol när jag kom. På kvällen drog vi alla ut och festade, va ladies night så gratis drinkar hela kvällen ;) riktigt skoj fast man va lite död.

Igår hae vi inflyttningsfest. det bllev riktigt vilt. hade riktigt skoj, haha. Vi hade grannarna där, en riktig reggae kille med dreads och allt, haha, soft kille! mkt folk och till sist spårade det ut lite och det blev slagsmål. Så jag och mina 2 nyfunna killkompisar från kanada drog till grannen ist med Rickard, jesper och Desire (tysk tjej) och festade vidare tills polisen hade kommit och gått ^^

sen satt vi vid poolen en stund med. riktigt fin utsikt på kvällen, ska fota och visa sen :)

Sen fick alla dela sängar och soffor, så slutade med att jag och en av kanadensare sov i mitten mellan alla på golvet på en överkast, haha. lite ont i ryggen hade man imorse, men det funkade. Ikväll får jag tillbaka min soffa iaf :D

Nu ska vi snart börja förfesta sen lir det ut i staden igen :) hittat några jobb jag ska söka på måndag så får vi se :)

Utsikt från vår balkong




 
Stranden


Rickard & Jesper ger sig ut på brädan, haha


På sin city med grabbarna (Rickard & Jesper)


Ladies night = fria drinkar hela kvällen ;)



Igår

Jesse (kanada), Rickard & Robert (kanada)


Jesper, Robert, Jesse, jag och Desire (tyskland)


Jag & Rickard skulle se stora ut men vi misslyckades ^^


Balkongen




Tom blir lite crazy ^^











Vår reggae kille :D

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Ja gumman det var skönt att höra ifrån dig & höra din röst, fast det hördes dåligt. Herre Gud så fint du,ni bor. Avis igen hi hi. Det Ser kanon ut. Ikväll ska jag & Stefan på julbord, det ska bli gott. Hur ser det ut i Australien har dom pyntat något! Ha det så kul & ta't lungt. Puss & kram Janet & Stefan <3

2010-12-11 @ 13:22:13
Postat av: Mamma

Skönt att få prata med dig o höra din röst.

Underbar utsikt ni har, NU är jag avis hahaha.

Fest, fest, fest!!!!!!!!!!

Ta det lugnt o var rädd om dig!!!

Kramis.

2010-12-11 @ 14:44:18
Postat av: saaandy

helvete öööööös! fan va kul och vilken utsikt :D:D äh förfan ta vara på varenda dag, älskar & saknar dig <3

2010-12-11 @ 18:05:08
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0