En pluggvecka

Helgen har varit riktigt bra :) I lördes blev det utgång på pascha med ett VIP bord, gratis champagne och gratis inträde, riktigt gött och en massa dans. En av dem roligaste kvällarna på länge (: sen följde jag med Tobias hem och sov där.

På söndagen spelade vi super mario - min nya drog - på wii, en sväng på väla och sen till mig. Bara myskväll framför tv:n - underbart :)

Hela veckan har varit lite plugg varje dag inför nationella på fredag i matte c. Måste ju klara det för att klara kursen så ja. men känns rätt bra. Har sista kapitlet på några sidor kvar och sen kolla igenom det jag har svårt för. men det får vänta till på torsdag :)

Igår var älsk här, riktigt skönt. Han får mig att koppla av och bli lugn och det kan jag behöva i såna här perioder med mycket plugg. Ska till han igen på fredag innan han ska jobba. Sen blir det plugga fysik hela helgen och festa ;) prov på måndag och Martina fyller 19 på lördag.

Har varit sjukt sugen nu i några veckor att åka utomlands och bara längtar tills sommaren, åka utomlands, börja jobba, resa ännu mer och ta mittt dykcertifikat, måste anmäla mig nästa år och göra det i hbg :)

Men nu är det paus i bonde söker fru och jag är kaffesugen. see ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0