If everything could ever feel this real forever


jävla skit. kan inte ladda upp 2 bilder, men så är det väl ibland :/

Idag har det bara varit lugnt, poolen och tagit hand om ungarna på kvällen. Föräldrarna blev tvungna att åka in med hunden och avliva honom, han har inte mått bra dem senaste dagarna, svårt att andas och han har haft cancer ett tag nu. Så tråkigt med ingen hund :/

Hade en underbar dröm, jäkligt förbanad att jag vaknade upp, haha, ogillas skarpt!
Annars bara haft roliga chat med Joel & Philip. haha, jo, ngt förvirrande i camen och en missuppfattande mening, haha, så fult! Joel pratade om att han börjat odla skägg nu för jag mobbade han för hans skäggstubb i camen, han sa ngt mellan låren och jag bara "jag tror inte du är så vig", haha, väldigt missuppfattning där xD

'Har även inte kunnat gå ut och gå på 2 dagar för haft skoskav, får börja med strumpor när jag tränar ^^ på det imorgon igen, dags för magträningen nu sen sängen om 1h typ. ledig imorgon, funderar på universitetet! haha, självklaart va min första tanke "vad för skor och kläder ska jag ha" x)

Natti

En av kyrkorna i Fremantle


Min nya topp (70kr) och 2 ringar (35 kr/st) allt rea :P




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Så tråkigt med hunden.

Jag o pappsen har idag varit hos Gunilla och snusat på underbara valpisar.

Ja passa på och besök universitetet och kolla läget där, spännande.

Blusen var jättesöt och ringarna fina.

Kraaam.



2011-03-27 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0