Weekend

A new smile replace the old one and make me forget the past and look forward, there my future is.

Tillbaks igen efter en skön helg.

I lördes blev det kinamat till frukost med familjen. Fullpackad resturang och jag testade en massa nya saker, vissa saker kommer inte testas igen kan jag säga x) men det va jättetrevligt med Griffin (lill-killen) som underhållde oss alla :P  familjen hade en vän över på kvällen som jobbar åt samma företag som Brad fast i Japan. Så det blev hemmalagade pizzor i woodfired-pizzaugn ;) smakar bättre än köpepizza, oslagbart! sen på kvällen tog jag och hunden en promenad längs floden. Det är så vackert här, gräsmatta stor som gröningen och jättevackert! ska ta med kameran nästa gång! Va jättevarmt under dagen men på kvällen blev det skönt med lite kyligare vindar, så  gick nöjd i shorts och linne.

På söndagen drog vi till en strand i närheten. Säger bara en sak, slå er i väggen alla1 jäkla vilken strand, skitvackert. men vi åkte inte dit för att bada utan kolla konst. haha! jag vet! massa konstverk längs hela stranden, dock riktigt coolt, besviken över att kameran inte följde med. Vi såg delfiner låååångt ut i ingenstans i havet,, inte särskilt mkt att kolla på när man knappt såg dem. 'Sen på kvällen gjorde vi pizza igen :P resten av kvällen spenderade jag i min säng, videosamtal med en sleten bakis och sjuk Joel, hahaha, och kollade avatar, glömt hur bra den filmen är, kärlek!

Idag har jag varit ledig så blev ett besök i Perth! ja, jag ska fan bo här! älskar hur det är runt om Perth och inuti Perth. Perth är mest en affärsstad med massa företag men naturen är underbart! självklart finns det gator med butiker med, även om det tog mig ett tag innan jag av en slump vandrade in på några x) Började dock med att gå runt lite sen hamnade jag i parken utanför rättegångssalarna och satte mig under några palmträd vid floden och läste i min bok. Sen rörde jag på mig och shoppade ;)

Tog bussen hem och har lärt mig själv 2 nya genvägar till huset idag (Y)

Annars som ni kanske märkt har jag börjat skriva dikter igen. Vet inte vart det kom ifrån, inte skrivit på typ 1 år av ingen orsak alls.

Åh fan, glömt mitt vatten där nere! ah, pallar inte hämta det, haha. Här så är dricksvattnet det som kommer från maskinen på kylen medan det i kranarna och duschen innehåller mer klor än vanligt dricksvatten.

Nä hämta det där vattnet och frukt och sen se lilla sjöjungfru, visste ni att det finns 3 filmer? :O ska se 1an idag, 2an imorgon och 3an på onsdag! sugen på lilla sjöjungfru i flera dagar!


Perth på kvällen, skitdålig bild, få försöka igen när jag inte har en dragande hund som rycker i armen.



Trosor, linne och väska jag shoppade idag. Va nära till ett par skor, men gick därifrån (a) men det är inget bestämt ännu ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltid lika kul att läsa det du skriver.

Väääldigt sött linne, söta trosor och fin väska, strunta i skorna om det inte är något du verkligen behöver hahaha

Ha det nu jättebra kraaaam

2011-03-21 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0