I can't title this one

Dagarna går snabbt förbi.

Igår var jag rätt mkt ledig, hade bara tvätta på schemat. Så tog det rätt lugnt hela dagen. På kvällen blev det bada ungarna och kolla my kitchen rules med Brad & Tory. Vi kollar det varje måndag-onsdag x) är ett matlagningsprogram. Olika team bestående av 2 personer (par, bästa vänner, syskon, kusiner osv) vi gillar det skarpt och följer det varenda gång!

Idag började jag 7. Fixade barnens frukost, Griffin har en jättegod gröt han äter, nästan så jag stjäl den ist x) Sen spelade jag & harry lite spel men han fuskar hela tiden, haha, tråkig kille det där. Harry & Madison hade tennis idag så 1h chill med liet andra mammor och jaga Griffin runt hela lekplatsen (Y) har varit varmt idag, klibbigt värre, men jag gillar det även om man lökar sönder pannan, freshy! Rätt kul för i detta området och ja i Australien är det sällan man ser ngn dricka cola, här är det diet cola och cola zero som klunkas! Diey cola kan jag inte ta, smakar rent ut sagt skit, zero är jag van vid så varje tisdag och 1 gång under helgen tillåts en läsk = cola zero. Måste komma i form och bli lite smalare igen så sötsaker endast under helgen (lör & sön), endaast chips 2ggr i månaden annars popcorn =) mest sockret som är min fara, kakor och choklad! den jävla chokladen kommer förstöra min hälsa! längtar till min ipod med som mamma förhoppningsvis skickar snart! så jag äntligen kan börja springa. Har lyx att familjen har en springmaskin för dem dagarna jag känner för att springa under dagen (för varmt här för min del under dagen).

Lagade mat till ungarna (ravioli, dem älskar det) och själv åt jag lite tacos rester, yumi! tänkte baka bröd idag men hade inte alla ingredienser hemma, så måste leta upp vad allt heter på engelska och skriva upp på köpelistan :) skönt att få baka fritt i köket, mamman bara älskar det och tycker det är kul att ngn bakar ngt x)
föräldrarna gick ut och åt och jag la ungarna till sängs efter ett bad och godnattsaga. Sen kollade jag my kitchen rules och åt kycklingsoppa (längtar efter den dagen då jag kan sluta med kyckling igen) med ett glas rött vin! Pappan har en egen "vinkällare". Är ett nedkylt rum med massa vin, jävligt najs (Y) sen en kopp kaffe (dem har kaffemaskin med massa olika smaker och sorter, hihi)

Börjar inte förrän 12.30 imorgon, sovmorgon och tänkte göra hårinpackning, mitt hår kan inte vänta längre på min specialprodukt från hemifrån. Så imorgon är det olivolja i 1h i mitt hår (Y) kanske göra en egengjord ansiktsmask med avokado. Brads föräldrar har en avokadofarm så vi har alltid avokado hemma. Jag klagar inte, älskar ju avokado och är bra i både hårinpackning och ansiktsmasker (:

Nä, tv nu sen sängen. btw såg mitt sista avsnitt av gossip girl igår, omg! jag längtar efter säsong 5! älskar den serien! här i australien är dem så jävla efter, riktigt segt, så laddar hem serierna ist x)

You say it's for my best
I know you lie 'cause that doesn't make any sense
There is something more going on, but I understand
No worries, Im like a butterfly, flying my own way
I'm sorry for what is gonna happend now, it's just my way to do it...

Hade ju inte sagt nej till dessa sötnosarna från Scorett, mmmmm, ge mig!


Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej Gumman..



Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag & du vet varför... hahaha... jag är fast i en annan värld..& det är din förtjänst...

Du bor jättefint & bor i en fin familj...det känns tryggt....

Vi kan väl prata via skype ngn dag..så Stefan också får vara med..hahaha.



Ha det jättebra... Puss & kram Janet

2011-03-15 @ 18:16:20
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Jag o Janet ska ut o handla det du önskat i denna eller nästa vecka!!!

Tycker det är så härligt att du bor bra med en fin familj och givetvis att du trivs där.



PUSS hjärtat

2011-03-15 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0