sunny saturday

Underbara lördag!

Drog till Fremantle vid 12, jag är kär i den staden, den är så underbar! Impuls på att leta efter en strand och chilla vid. Letade som en jävel men efter nog 45 min letande såg man båthamnen sen den minsta stranden jag sett men perfekt. lite klippor runt om så kändes lite privat. Va inte mpng alls och dem som va där var mest ungdomar i min ålder. Iskallt vatten och 36 grader, härligt! Vid 3 tiden efter ca 1½ solande gav jag mig och shoppade lite. Blev även några foton, men för varmt, ville bara in i skuggan typ även om det är härligt på ett annat sätt. STötte på 2 svenskor idag, haha lite kul. En av dem skulle fota ngt så jag väntade tills hon va klar för att inte gå framför kameran och sa bara "no worries" till hennes kompis.Sen sa hon "Jonna, skynda dig" och jag bara skrattade lite och sa på svenska det är ingen fara och dem blev rätt chockade och började sen skratta med ^^ Shoppade 2 ringar på rea i en affär som heter Diva, dem snyggaste smyckena jag nånsin sett! så jävla coola, söta, fina, allt! dem har alla stilar! och inte jättedyrt med. dock är deras ringar oftast för små för mina kornfingrar, men dessa 2 passade :) blev även en genomskinlig '"blus" att ta över ngt annat, skitsöt. bilder kommer imorgon :)

Vid halv 5 va jag hemma igen och familjen hade 1 annan familj över, såvi gjorde pizza, sen gick jag upp på mitt rum, HIF-BoIS spelade ju, så följa matchen och äta lite godis. Inte alls så godissugen längre, så sockersuget börjar ge med sig. Gillar med kexen med pizzasmak som knappt innehåller ngt socker (;

imorgon ska jag ta busfröna till stranden, Madison & Harry älskade mina snäckor jag plockade häromdagen när jag & Griffin gick till stranden och badade. Annars får vi se, kanske Perth, ångrar att jag inte köpte dem byxorna i måndes x) och hade bara små storlekar idag i fremantle :/
'
Längtar till fredag, åh, ge mig nu! 18.30 ska seashepherdgänet samlas i Fremantle för pizza, öl och visningar från kampanjen som precis avslutat av folk från båten samt snack om vad som händer härnäst i seashepherd och nästa kampanj (som jag förhoppningsvis är ombord på).

Nä, nu är det sex and the city och chilla innan säng, 00.22 nu och rätt sliten :P


dålig bild på mitt seashepherd halsband. En fena i trä, bättre bild imorgon (;





Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt du har det, förstår att de blev paffa när du började prata svenska med dem, ja tjejerna som fotade alltså hahaha.

Jättefint halsband men du ser helt slut ut själv på kortet.

Var rädd om dig hjärtat <3

2011-03-26 @ 18:34:20
Postat av: Moster Janet

Hej trötter !

Så mysigt med stranden ;) Jag längtar till sommare NU...

Jag vill oxå bli solbränd....

Vilket fint halsband... Ja det är inte lätt att hitta ringar som passar med våra fingrar.. Hahaha...

Blusen verkar vara i min smak.. Haha...

Hoppas du får en skön söndag....

Puss & kram Janet

2011-03-27 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0