Sea shepherddag

Tillbaka i min säng och är utslagen! 7h sömn inatt och en heldag på marknad med sea shepherdgänget. Men ska inte klaga, hade jättekul även om det är lite segt emellanåt. Hade dock världens goaste smoothie, omg, trodde jag skulle dö! Dögoé är den, frysta bär heter den. Den kommer bli min tradionella drink varje gång jag volontärarbetar för Sea shepherd!

Efteråt vid 5 åt jag kinamat och tog en öl med dem som fortfarande var kvar. sen körde Jeff mig hem, haha, intressant, mannen har bott i Perth i 5 år och vet knappt vägen ut från Fremantle som är en liten stad utanför Perth. eller liten och liten, dem tycker Perth är en liten countrystad med 1 miljon invånare, jo tjenare! Men till sist hittade vi ut, väl ute blev jag orolig att vi kommit fel till mig. men det hade vi inte. efer lite körande på huvudleden komvi rätt. dock hoppade jag av så jag fick en liten promenad. men va baramysigt att gå längs floden och se en upplyst Perth på andra sidan. Ska ta foto imorgonkväll (: efter ett litet tag gick jag barfota, ngt jag aldrig trott jag skulle göra i Australien ^^

För att gå tllbaka till Fremantle igen, jag älskar den staden. En liten stad som liknar Helsingborg lite, inte för stor, har karaktär och är väldigt mysig. Massa shoppar överallt, gammalt fängelse och sjukt många vackra gamla byggnader! ska ta en dag i Fremantle och fota massa!

inte mkt mer har hänt. Ska nanna snart och imorgon har jag bara tvätta på mitt jobbschema (:

Btw, saknar min bästis Billy där hemma (; fick detta söta meddelandet innan "
Jodå det är bra med mig, men jag saknar ngt enormt att prata med dig i telefon och träffa dig. Det är värre nu när vi liksom inte kan på ngt sätt :) när du kommer hem ska du och jag ta en hel helg till att bara prata och ha mysigt med god mat och ngt gott att dricka :) du är fin du ♥"

Bilder från rundan i fredes:

"skogen" på andra sidan gatan.

'
Min gata (:


Ett hus jag blivit kär i,ser ut som ett litet palats, urgulligt.


Perth på andra sidan swanrivern!


Storken som förföljde mig ^^



Platsen där jag satt påen bänk och åt glass




Kommentarer
Postat av: Eddy

Den där Billy verkar vara en fin kille :)

2011-03-14 @ 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0