Right thru me

Då inväntar man en cyclon just nu. Väntas komma imorgon kväll med kraftiga vindar och regn, Cyclone Anthony räknas som högst  kategori 2. Så vi har varit och köpt lit mat då allt imorgon är stängt, haha. Men visst är det vindigt men inte mer än vid sundet i helsingborg på sommaren.

Igår gick jag, Ryan, Adree & Chelsea ut och åt. Chelsea testade krokodil & kängurukött ^^
Vi hade en trevlig middag och disskuterade allt möjligt. Senare på kvällen blev det rätt lugnt, jag va rätt trött så slockande runt 12. Men idag är det utgång :D ska snart börja tagga sönder (; sen ses vi på Mama Africa (or not, hahaha!). Idag har vi varut vid vattenfallet, ska lägga in bilder imorgon eller måndag, jättehärligt (:

Köpt nya skor till jobbet idag. 63 kr ^^ för dem torrare/varmare dagarna istället för stövlarna för får sår och extremt fula sollinjer. Har bytat rum med. Jag har checkat in i samma rum som Chelsea, Adree & Chelsea. Sen kom där 2 killar efter oss, en av dem har jag kollat in lite dem senaste 2 dagarna, visar sig att dem är svenskar. haha. Så bor med 2 svenska killar från Umeå, rätt trevligt att prata svenska igen.


Farmen


'
me and Margauz (Frankrike)


Farmen



Sjön, haha, the road kommer vara översvämad!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nonchalera INTE cyklonen, den kan ju bli värre än en 2:a och det kanske är värre där!!! Var rädd om dig.

Jäklar vilken bränna du har o håret är ju kritvitt.

Skydda dig litta för solen den är farlig därnere. Försök nu att inte explodera när du läser mina förmaningar är bara rädd om dig hjärtat!!!

2011-01-29 @ 10:48:28
Postat av: moster Janet

Jag håller med mammma... Jag skrev precis inne på

facebook om att du inte ska nonchalera det.. OK !!!!

Shit va brun du har blivit :) Både jag & Stefan sa

samtidigt att du ser ut som när du var liten med

kritvitt hår.JÄTTE FINT <3 " LILLA MIA " :)

NU SÄGER JAG DET IGEN.... VAR RÄDD OM DIG.... OK!!!

PUSS & KRAM Janet & Stefan <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2011-01-29 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0