Airlie beach vecka 2

Hej alla
Jag har det jättebra. jag har inte blivit offer för floderna i queensland. Visst är här några vägar översvämade, men nu är allt torrt.

Min andra vecka på farmen och det går bra :) trött på kvällen men det är bra. känns skönt med lite rutiner igen.

I söndes drog vi och snorklade. jättehärligt! åkte ut på en båt sen snorkla i 1h. underbart med alla fiskar och koraller. Jag har verkligen valt rätt inriktning att bli marinbiolog, inget får mig att må så bra som att vara i havet! Efter snorklingen åkte vi till whitehaven beach som är en av dem topp 10 bästa stränderna i världen! skadat fint! Fick mat som va jättegod, helt fantastisk sen bada i havet och njuta innan vi åkte hem igen till hostlet.

Igår nhade vi en kvällspicknik vid stranden, mysigt och trevligt med kakor, laxkex, chips och olika såser :)

Idag har vi bokat skydiving (fallskärmshoppning) så på söndag gäller de. Är jätte förvänransfull. va försdt rädd men vant mig vid tanken nu och vill bara ha söndag! Ska bli bättre på att uppdatera bloggen. Har varit så trött på dagarna och vårt nätverk gik sönder i söndes. så sitter på donkan nu som har fritt internet, thank god!

Bilder kommer senare om hu vi bor och snorklingen. är 21.20 här och jag ska upp om 8h så måste avsluta och ladda upp imorgon ist :)

Whitehaven beach @jesses foto.


 

Kommentarer
Postat av: saaandy

så kul att du trivs mia och upplever en massa, lycka till på sön.. så jävla cooooolt.:D tänker på dig, miissu <3

2011-01-18 @ 14:34:45
URL: http://sandyisabella.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej stumpan, så skönt att läsa hur härligt du har det. Hoppa fallskärm...spännande, se bara till att du sitter fast ordentligt!!!

Många kramisar!!!

2011-01-18 @ 16:19:22
Postat av: moster Janet

hej Gumman !

Skönt att höra att allt är bra med dig :)

Snorkla är bara så härligt, man glömmer bort tiden,

ja allt :),

Sky diving är säkert jätte häftigt, men jag vet inte om jag hade vågat det, hm :))))

Stranden ser helt underbar ut, skulle varit skönt att få sola sin bleka underbara body..ha ha på den stranden :)

Ska bli kul att få se fler kort, bl.a på hur du bor.

Var rädd om dig.

Mormor & morfar hälsar till dig kram från dem <3

Puss & kram Janet

2011-01-18 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0