Utkast: Feb. 20, 2011


Helgen va riktigt bra (:

I lördes gick vi ut och festade, började bra och slutade dåligt. haha! Alla va rätt bra på det när vi lämnade lägenheten för att springa till bussen. Jag och min 2 liter dunk med vin och äppljuice + mitt hemmabygda sugrör klarade att springa till bussen utan några problem. Problemet va när vi skulle ombord så pekade chaffisen på min dunk och jag "men det är bara äppeljuice, kolla (pekar på texten), vill du smaka?" haha alla dog bakom mig men blev tvungen att slänga ut det sista för jag hade ingen kork :(

Sen är ddet lite suddigt efter det, vi kom iaf in till stan, gick till mama africa & phoenix. Träffade upp Karl och jag drog med honom till mama fö att möta upp Bob (Robert) & Nora där. Men drog rätt snabbt, haha. Sen träffade jag en sleten och skitfull Bob utanför mama, haha jag asgarvade! Träffade sara med och hon och jag gick in för att leta upp Nora (Bob va för full för att bli insläpt, haha). jag spårade lite på Karl för han va en idi där inne och kom ut utan ngn Sara &  Nora, lyckat Mia (Y) Jag & Bob satte oss på donkan, ingen person äcklar mig mer än när Bob är full och kränger hamburgare, haha, jösses, jävla gris!

Efter donkan drog vi till taxibilarna. Här i Australien har varje stan 1, ETT!!!!! ställe för att få tag i taxi och man måste stå i en sjuhelvetes lång kö (iaf i surfers). Och denna efterblivna idioten som jobbar med att sätta folk i taxibilarna (för det kan vi ju inte göra själv?) var så jävla trög så dt brast för mig den kvällen och jag börjar skrika på han hur trög han är och att han suger på att göra sitt jobb. Han frågade inte personen som hoppar (händer mer än en gång) in i en taxi för 9-11 platser vilket håll den ska mot och sätta in fler människor i taxin så kön blir kortare. Nädå! han tar 1 jävla person och sätter i en stortaxi! I surfers skriker dem på varandra vilka som ska åt vilket håll för att taxin ska lämnas full och kön kortas ned. Då kommer Nora och hon frågar en kille framför oss åt vilket håll han ska, han ska åt samma som oss så vi bestämmer att åka  tsm. Så på ngt sätt hamnar vi före honom och när vår taxi kommer och jag klagat klart på taxikillen hoppar vi in i bilen och då får inte han killen följa med för att han va inte med oss från början och måste ta en egen taxi! så jävla korkat, den killen va inte glad kan jag säga när vi åkte förbi dem när taxin vänt. Jäkla idi!

Vaknade upp och slängde mig i poolen, så jävla härligt. Alla 4 bara njöt och tog en öl i poolen, härliiigt! sen på eftermiddagen drog, jag, jesse, megan, ryan och adree och köpte pizza. Efter att vi krängt pizza hos oss gick jag och adree ut för att fota lite. När vi går tillbaka ser vi massa större gultofskakakudor. så fota en massa ;)

Funderar på att köpa en ny kamera innan Japan och förhoppningsvis båten. Kommer göra massa aktivistarbete i framtiden och kommer nog om jag kan med pengar åka nån vecka där och nån vecka där för aktivist jobb i t.ex danmark, norge, sverige och tyskland. Så kommer köpa en ordentligt kamera. Dem jag kollat på är:
nikon d300s och Canon Eos5d mark ii. väntar så länge jag kan med att köpa så att priset hinner sjunka med.

Lite bilder från helgen :)

Tjejerna


Jag och en vild possum (en slags pungråtta)


Kisases, haha


Me & Megan


Mama africa!


Best ever....

Adree '& Meg


min pizza med räkor, best ever!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Först ska jag göra dig sur: ditt språk får du allt ändra på när du kommer till Perth (tror det heter så haha)

Sicket taxisystem, milde moses.

Jäklar vilka räkor det var på pizzan, dreglar ju nästan.

Fotade du kakaduorna? SÄTT in bild pleace.

Var rädd om dig hjärtat

PUSS o KRAM

2011-02-21 @ 18:23:19
Postat av: moster Janet

Hej fest prisse !



Håller med Yvonne..jäklar vilket språk du har.. :)

Inte Konstigt att du svättas så när du försöker springa.. haha...



Vilken pizza... mmmmm så hungrig jag blev...



Puss & kram :)



2011-02-21 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0