På gator röda & blå



Ligger i soffan med mensvärk, skoj *not* inget jobb för min del och känner en svag huvudvärk komma med. äta massa piller så man mår bra till ikväll. Redan mkt bättre sen imorse.


Mamma la upp lite bilder på djuren efter att jag klagat på henne, haha. Så kommer bilder nedanför. Har glömt bort att lägga upp bild på vårt nyskott Orwin!

Jag har många gånge fått förfrågan om jag har hemlängtan. Sjlvklart har jg lite hemlängtan till mina djur, Gunilla m familj, Pia m familj, min familj och framför allt min underbara stad Helsingborg! min kärlek till denna stad kommer aldrig dö, det är ngt med denna stad som gr mig fjärilar i agen. Kanske är det alla minnen, kanske för att det är en jävligt underbar stad i perfekt storlek eller bara för att det är mitt hem och jag kan gå hela dagen i Helsingborg och inte tröttna. Varje dag lyssnar jag på På gator röda & blå, den förklarar min kärlek till Helsingborg men även till vårt fotbollslag. http://www.youtube.com/watch?v=Kt908e8q-4o

Men jag trivs rätt bra här, lie ensamt ibland är det när man umgås med ett helt kompisgäng från samma stad. Men det ska bli skönt att komma till en familj och få en annan rutin än vad man har nu och få ha djur och barn omkring sig igen. Samt att jag ska kolla mitt första universitet i Perth och förhoppningsvis jobba för sea shepherd som volontär :)


Min Älskliing, ingen kommer bli mer älskad av mig än Du ♥



Orwin & Gaston skäller på folk i skogen ^^


Orwin vill in (;


alla 3 tsm  ♥



Jacko (;


Pajas i mammas säng


Orwin i mammas säng


Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej gumman !



Nej.. inget kul med mensvärk.. jag vet !!

Inget konstigt att du har en hemlängtan..

hemma är alltid hemma..tror det blir bra för dig

att komma till en familj <3



Vi saknar dig oxå.. MYCKET.. Mormor & morfar frågar varje dag om man hört ngt om dig..

jag & stefan pratar oxå mkt om dig..

man får en annan saknad när man inte är nära till

någon... så långt ifrån men ändå så nära..<3

Det är tur att det finns facebook, skype & blogg..

Annars hade det blivit jobbigt.. visst.. vanlig telefon finns oxå....

Du vet att vi kommer alltid att finnas här för dig..

vad det än är.. ALLTID..



Du får säga till Stefan om det är ngt du vill ha från Hif... Du fick väl aldrig trosorna du ville ha.. :)jag kommer inte ihåg :))



Detta är din dröm Mia...& det är inte alla som förverkligar den.. en stor Eloge till dig <3



Hoppas du mår bättre nu med allt.. OK !



Vi ALLA älskar dig.. puss & kram <3 :)

2011-02-19 @ 13:09:07
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Hoppas du mår bättre när du läser detta (mensvärken).

Vi saknar dig jättemycket. Det är många här på området som skickar hälsningar till dig och som "dyker" mig och frågar hur det är med dig.



Sen vet du att vi finns här för dig på alla sätt och vis precis som Janet skriver och det hade varit konstigt om du inte saknat oss.



Hur många gör som du och lever ut sin dröm så som du gör och ja min också för den delen hahaha och jag tror du kommer att ha mycket glädje av detta i ditt övriga liv och du är välkommen hem när du vill!!!



Är så tacksam för FB, data och skype det är till hjälp för oss alla!!!

PUSS o KRAM hjärtat.



2011-02-19 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0