Most people I know think I'm crazy, but well that's just the truth!

'Skypade med jojje igår, jag dog! fan vad jag skrattade! Han skickade länken under till mig och sa till mig att skriva pop goethe (Pop göte) i rutan och sen lyssna, haha, så jävla bra! riktig påarpshumor! (Y)
http://www.gobarbra.com/ 

Då var man ledig idag för att vägen till jobbet var översvämmat. haha, rätt kul, kommer fram och det är helt skadat hur högt det är och alla på farmen och bossen bara står och kollar. haha, vi skämtade med bossen om han skulle med på fest nu, haha, han bara stod och log och skakade på huvudet, lilla Brian xD
'

Va bara att återvända till sängen och sova. Har äntligen tagit mig i kragen idag och köpt armbanden till moster & bror. Så ska fota dem nu och skicka mail till dem så får vi se om dem duger eller om jag ska byta ut dem (:
Var r'tt kul på vägen till stan. Kommer ut på huvudvägen och blir först passerad av fransmännen som körde förb i mig i motsat riktning så lite vinkande där. Sen kom Bill i hans bil, vinkade och gick vidare. Sen hör jag en bil stanna bakom mig, blev skiträdd, men va bara Bill som frågade om jag ville ha skjuts in till stan, en räddande ängel =)

Åh, gillar inte att behöva vänta på svar från familjen, vill veta nu om jag kan komma eller inte, hoppas verkligen, familjen verkar perfekt för mig!

Ska snart ge mig iväg till mataffären. För jävla varmt just nu. Svetten bara rann innan när jag gick från stan och hemåt. Hoppade i poolen dirr! så jävla skönt. Nu är det bara jag & Karl hemm'a, har inte en aning var Adree & Ryan är x)

Mamma & moster: jag får kolla upp medlemskapet sen för jag gjorde min direkt på marknaden.

Har lite bilder från Taiji som jag inte lagt upp som är tagna av andra (:


Libby, Elora, Nic, Jag, Scott, Thomas, Martyn & Andreas vid The Cove



Nicole, Libby, Elora & jag vid utkikstornet.


Thomas, Elora, Nic & Jag vid The Cove



Jag vid utkikstornet.
'



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.

Försökte att se filmen eller vad det var med pop göte men det gick inte så ingen Påarps humor här inte.

Skönt med en extra slappedag men tyckte lite synd om din chef hahaha.

Hoppas att du snart får reda på om du ska till den familjen eller ej, jobbigt att gå och vänta på svar.

Pappa blev jättelycklig idag när han skulle använda vispen, han lät så lycklig när han ropade till mig: här är spår efter Mia vad härligt. Det fanns lite spår efter dina chokladkladdkakor hahaha

Ha det bäst

Många kramar o en stor blöt puss!!!

2011-02-11 @ 17:56:08
Postat av: moster Janet

Hej gumman !

Haha ... nej ingen Påarps humor här heller :)))))

Ja, stackars chefen...men skönt för er :)))

Bestämde ni inte när familjen skulle höra av sig!!!!

Stackars Kacke.. det ska inte mycket till för att han ska bli glad :)) men försstår att han saknar sin MIA <3<3<3

Mmmm dina chokladkakor som du ibland hade lagt till oss i lusthuset när vi inte var hemma..<3

Älskade dina armband som du köpt till mig & Dennis <3 Dom bytas inte :)

Ha det jätte bra Down under...

Puss & kram <3

2011-02-13 @ 14:43:36
Postat av: Kim Karlsson

Vad trevlig din blogg verkar! kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! (: Ha en rolig dag =P

2011-02-23 @ 14:27:04
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0