Perth

Äntligen hos familjen :D men först, helgens händelser ;)

Var helt jäkla lycklig när bilen rullar in i surfers, mitt leende var stort och såg väl ut som ett mongo, men whatever, jag älskar denna staden. Kändes som att komma hem för för mig var Airlie bara ngt tillfälligt och surfers känns som mitt hem. Anlände och gav killarna stora kramar (sov i deras lägenhet över helgen) och placerade mina saker i mitt tillfälliga rum. Haha, jag är glad att jag bara är där över helgen, snuskigaste killägenheten ever, usch! men öve en helg klarar man sig. Hayley '& Michaela dök upp senare mot kvällen och vi började dricka innan vi drog till Billys. Men vi drog hem rätt tidigt, ganska dött! blev dock väckt mitt i natten när några av dem andra kom hem, haha, skadat! ngt som inte görs om igen kan jag ju säga, haha.

Igår blev det subway med dan & cimon, sen min biljett till brisbane 5.30 på morgonen blev jag upphämtad, nog kry man va *NOT*.

Tillbaka, chilla, dricka sen Bens lägenhet och bli full. Träffade kängurun och jordgubben med, wiie :D Kängurun är Jamie, första gången jag träffade han berättade han om hur jag gick miste om kängurunsexpositionen som "alla" *host* aussie känner till. haha, dock hade han inget minne av det men smeknamnet kangaroo fick han iaf av mig resten av gårkvällen. Strawberry är Marlee för att hans hår är jordgubbsblond enligt aussie, dvs blondrött, haa x)

blev Billys, Omalleys och världens goaste veggiepizza '(Y) sen va alla bara så jäkla bora och Saschi började jaga massa ungar och trillade, haha så jävla fult. sen gick han fel väg hem, herregud, haha. Så vi fick hämta honom och övertyga att vi är på rätt väg, men vid 2.30 tiden va vi hemma i lägenheten igen, jag och Saschi, och Ben som gick hem tidigare. Gick upp  4.30 utan att fått ngn sömn alls och som sagt, gav mig till flygplatsen.

Blev hämtad av Madi (5år och äldst) och mamma Tori. Körde till huset  efter lite handlande av mat. Träffade pappa Brad och Harry (3år) och Griffin (16månader). har tagit det lugnt idag, lekt med barnen, badat i poolen osv. Barnen är helt underbara, väluppfostrade och glada, även om lite syskonbråk sker lite då och då :P Mitt rum är jättefint, skönt att ha en garderob igen och lådor att lägga sina saker i. Pappan jobbar inom onljeindustrin och mamman är ngt med djur, hon älskar djur och jobbat mkt med vilda djur i amerika med att sätta tillbaka i vilt från fångenskap. Dem även älskar whale wars och är stora fan av sea shepherd x) så jo, jag  tror jag har kommit rätt ;D men nu kallar sängen, höres!

Sashi när jag drog, sååå borta!


soluppgång
'

mitt rum :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman.

Kommenterar inte festhelgen hahaha



Fint rum du fick hos familjen. Skönt att det är väluppfostrade barn, så förstör dem inte nu!!! haha

Sicken tur du har som hamnar hos en familj som har sånt stort djurintresse, ja jag tänker på mamman som arbetar med det också och sen att de är fan av Sea Shep. är ju inte helt fel, kanon.

Var rädd om dig o barnen nu. KRAM!!!!!!!!!!

2011-02-27 @ 19:25:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Andra gången som mitt "namn" försvinner när jag postar ett inlägg till dig, så därför gör jag ett nytt försök med det.

2011-02-27 @ 19:27:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Nu gick det BRA för någon ordning o reda får det ju vara haha

2011-02-27 @ 19:28:33
URL: http://[email protected]
Postat av: moster Janet

Hej gumman !



Härlig helg hahaha....



Vilken soluppgång... fiiin



Jäklar så fint du får bo.. kul. så känner du dig mer som hemma..

Kul att mamman har så stort intresse av djur..

& av whale wars + sea shepherds.. kan det bli bättre Mia... knappast.



Puss & kram <3

2011-02-27 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0