'Cause Im T.N.T

2 goda nyheter idag!

Den första är aatt jag har fått jobbet i Perth och kommer göra ett stop i Surfers paradise och hälsa på tjejerna. Saknar staden och tjejerna och vet inte när jag får se dem nästa gång. Verkar som att jag drar på onsdag ;D

Den andra är att sea shepherd har fått Japan att kalla tillbaka sina valjägarbåtar för säsongen efter att blivit störda en längre tid av Sea shepherd! Jag älskar denna organisationen!

http://www.seashepherd.org/news-and-media/news-110217-1.html


Annars har man bara jobbat, skittråkigt som alltid, men bara några dagar kvar. tråkig uppdatering just nu, haha. Har även köpt nya joggingskor, svarta reebook (den nyaste modellen, fint ska det vara)! Peovade dem idag, skitsköna men denna värmen är cp, haha. Skönt väder ute ikväll när jag testade dem. När jag stannar och börjar gå ned i tempot iställe så börjar svetten rinna som in i ! Har aldrig svettats så mkt, va som ett joggingpass men värre, t.o.m armarna droppade. Även efter en iskall dusch när jag va nedkyld svettades jag fortfarande, cp x)

Just nu är det tv med Karl, Adree & Ryan. See ya!




Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej fjällan !



Stort GRATTIS till jobbet :)

Hoppas du kommer att trivas i familjen...



Jag & Yvonne följer Sea Sheperds varje dag...

Vi är trogna fans... :))



Är det jogging som gäller nu... kan nog vara en bra idee... blir nog mkt jagande av barnen sen.. haha...



Mia..det är allt festande som ska svettas ut haha..



Ha det underbart i ditt paradis..



Puss & kram <3

2011-02-18 @ 16:49:57
Postat av: Mamma

Grattis till jobbet hoppas du kommer att trivas där, pratade med Gunilla idag, hoppas du läst vad hon tycker om dig!!!



HEJA Sea Shepherd!!!!!!!!!!!!



Vi hörs hjärtat

Pussar o kramisar

2011-02-18 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0