This is what she said!

Så! inte särskilt mkt som hänt dem senaste dagarna. Har arbetat på min sverigepresentation som jag gjorde idag. Redigerat bilder från vårt Luciatåg. Bilder kmr imorgon är det tänkt :) men vet inte om jag hinner efter Baclaya, ska upp i bergen imorgon.

Tog förmiddagen ledig häromdagen, oh yeah, lite beachtime. Har varit jättefint väder dem senaste 4 dagarna. Passade på att tvätta idag med men har storta problem att få mina vita kläder vita ? haha nog mongo man är på att tvätta för hand!

Så nått annars nytt självklart hade en kille på Bob Barker (båten jag var på) visumproblem och Buddy (min kompis från Australien) fick den platsen. Jätteglad för honom men samtidigt så går det inte en dag utan att jag tänker att jag inte borde vara här utan på väg till Antarktika. Jag gillar att jobba med barn med min passion är för djuren. Men men, kmr alltid fler chanser och förhoppningsvis snabbare än vd jag anar :)

Ringde hem och till min bästaste Billy i tisdes. Skönt att höra Billys röst, gör mig alltid lugnare och tryggare. Har beställrt godis av mamma, haha, saknar redan mitt saltlakrits! Billy frågade hur det känns att fira julen borta i år igen. Svaret på den frågan är lite sådär. jag kommer sakna maten, haha ofc! och det mysiga runt julen och första stora snön och snökrig. Men samtidigt så kommer det bli extra speciellt nästa år när jag inte varit hemma under julen på 2 år ;P

Nä nu ska jag ta mig ned till stranden denna eftermiddagen med hundarna. Höres! Btw skitbra sång!



Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att höra av dig! Får ni tvätta all tvätt för hand? Har skickat godiset idag.

Var rädd om dig hjärtat. KRAM.

2011-12-15 @ 17:14:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0