A good day

Halkan gjord, yes!
På tisdag drar man på semester till stugan med päronen och mormor&morfar, ska vara borta till fredag/lördag (:
Så ingen annan får köra bilen mer än jag för att jag ska komma in i körningen ordentligt tills uppkörningen som ska bokas snart! sen ska man klara det möget med!!! FFS, vill bara dra nu, så jävla ressugen! Har väntat på detta sen jag va 6 år och ett litet intyg fördröjer allt, haha :P

Va hemma vid halv 5 idag efter halkan, så inte mkt man gjort, beställt extern hårddisk med som förväntasfullt ska användas så att min data får lite ledigt minne, den håller på att dö här hemma, haha (:
Snart blir det även köp Ipod, 8 gb bör räcka rätt bra för min del (:

På kvällen blev det lite mys hos grannarna framför Idol, sen har man bara segat, snart halv 1, blir snart sova, men har inte kunnat somna förrän vid 3 nu 3 nätter i rad.

Imorgon ska jag, Sandy & Angeii luncha i stan, för nu har Angeii kommit hem från Rhodos :D Men snart drar vi alla igen xP
Sandy - USA i Oktober, jag Australien förhoppningsvis i slutet av Oktober  och Angeii drar iväg i April (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0