ffs

Så ni kanske undrar varför jag fortfarande kvar i Sverige :P lugna er det kommer snart.

För början hade jag tänkt åka utan körkort men ändrade mig under sommaren så nu håller jag på med körkortet och hoppas det är klart i oktober, sen åker jag, annars hade jag redan åkt för längesen :P


Har ont i armarna och axlar idag, inte konstigt efter igår. Idag va man på körlektion 07.20 imorse, damn, fruktansvärt trött va jag, sen drog jag till gymmet 1h, fick hålla mig borta många armmaskiner, helt skadat :P
Efter det blev det en runda till tatueraren och kolla texten som är fixad nu.

Annars har det varit softedag idag, behövdes, städat och rensat lite på rummet, rensat ut bland smyckena och kollat ny batteriladdare till kameran (:

Imorgon blir det hunduppfödaren, kolla Pajas valpar sen träna och myskväll med Robin (:

TV/sängen, XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0