Please let go and let me die beautiful

Veckan har bara sprungit iväg och jag varit för lat för att uppdatera xD

Fredagen spenderades på Ullared med mami, Gunilla & Alle, följde med som smakråd till mami, köpte inte alls mkt själv ;D Jag & mami sprang runder överallt och fulade sönder oss maximalt, sen såg vi Morgan med ^^ haha, cool snubbe det där ;D

Lördagen va jag och tatuerade mig ;)  supernöjd är jag, äntligen efter alla dessa åren har jag skaffat min tatuering och jag är så jävla lycklig :D

Sen på kvällen blev det utgång med Alexandra på tempel, mkt trevligt, fast vädret förstörde festhumöret lite måste jag allt erkänna ^^ och tempel är ju inte känd för sin bra musik heller ;D men vid 3-4 drog jag mig hemåt och däckde skööönt i sängen.

Söndagen va det HIF och jobba, jag och filip fick vår gamla hederliga underhållningen som alltid när dem ska stänga, haha, sjukt skoj när dem kämpar med att hoppa och annat skit ;D

Sen på kvällen blev det Robin en liten stund och käka lite (:

Igår blev det film med C, the fourth kind is the shit ;D

Idag ska jag träna lite sen gå en runda med vovvarna, sen dagis och avsluta kvällen med kaffe hos grannen (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0