Let it Rock

Hallå där
Vet faktisk inte riktigt vad och hur jag ska beskriva helgen, va en och inte den bästa detta året, helt gaaalet, haha (; Spårade ur ordentligt båda dagarna xD
Fredag
- förfest hos Hoff med Sara & Sophie
- Gaaalet, shota och dricka. Jag brukar aldrig bli full på förfesten men denna va ett undantag (;
- Begav oss mot halv 12 - bussen, haha, jo, lyckat med högklackar och grusväg, blev lite buren, tackar man för :P
- Cardan, tivoli, steakhouse med Sara, Markus & Christian, kebab och ringa jojje vid 4 och hem i hans baksäte.
Haha, Jojje skulle ta en genväg för att köra om en slö bil, och lika fan hamnar vi bakom samma bil när han kommer ut på motorvägen igen, haha!


Lördag
- lagfest i Påarps klubblokal
- bulls, tivvan haha, kusinen blir för full tar taxi hem, S&A drar hem, HAIS och brodern kom till tivvan, spårar ut, Koppen går runder med mig, sen börja alla hoppa och skrika HAIS, skadat. Sen häller Hallon öl efter en tjej lite så där några droppar, bruden vänder sig om och jag tänker men det är en kompis till han, för han sitter och har ett hånleende på läpparna sen smäller tjejen till Hallon och Hallon börjar asg och jag skrattar så jag vet inte vart jag ska ta vägen, hahaha, så sjukt!
- Sen ska jag följa brorsan till cardan och får veta att han festar med barbados vid VIP-borden, haha, skadad bror man har, köper in champagne för 1400, haha!

Söndag
20års släktkalas för kusinen Jonna. Min bror dyker upp i håliga fotbollsstrumpor, joggingbyxor, vit skjorta, svart väst och slips. haha, han har bara kommit hem och bytt byxor ^^ men det va skoj, hela släkten va bakisar xD

Hoff & Oliver


Sara, Sofie, jag, Johannes




M&J


Sara & Hoff




S,H,S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0