Born this way

Jag är lycklig över att jag har hittat mitt, min hobby, det jag brinner för, det jag vill bli. Har alltid varit skönt att slippa tänka ut vad man ska bli och göra när man blir stor och äldre, jag har bara följt min dröm och gått vägen efter det. 12 år senare har jag ändrat en sak i min yrkesväg från att bli delfinskötare till att bli marinbiolog och forskare på vilda delfiner ist och blivit stark motståndare mot delfinarie. I framtiden vill jobba inom organisationer om forskning på vilda delfiner, stoppandet av delfinarium och rehabilitera delfiner, jag vill åka världen om och slåss för det jag tror på och sprida information.

Det största jobbet hade lätt vara att jobba med min idol, Richard O'Barry.

http://www.savejapandolphins.org/blog.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0