neighbours

för ett tag sedan fick vi nya grannar på området, typ 5 hus bort eller något.
Jag lovar jag har ALDRIG sett en lampa tänd i det huset förrän i fredes! Persiennerna är always nere och mörkt överallt. Om det inte varit för att jag faktisk såg dem i somras när jag satt vid lekparken med Gaston hade jag trott att dem är vampyrer. Men visst undrar man vad folket egentligen gör, barnfamilj med "vuxna" barn och konstant mörkt och endast sett familjen 1 gång :S

Nä ngt luktar skumt! Ska be mamma spionera på dem i sommar för om dem inte grillar eller är utre då så är ngt verkligen sjukt! mm, längtar till bbq kvällar i Australien, jäkla vad Mia ska kränga kött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0