morgondagen

Då var man vaken igen. Ställde klockan på 9 så att jag kunde träffa Thomas innan morgondagen. Sovit 6h och pratat lite med honom nu. 6.30 drar vi från hotellet och kallt så blir termobyxor på morgonen. Har faktisk inte orkat ge mig ut efter att jag checkade in och köpa nudlar så får gå lite hungrig imorgon och leva på småkakor tills vi kommer från Taiji igen. Precis pratat med brorsan som skäller på mig att jag inte nämner han i min blogg, stackars lilla bror! Hotellet är iaf fint, stort badrum med hygienartiklar,3 stora speglar, tv, vattenkokare, gratis internet, kyl, ac och stor säng :) nädå, för 300-350/natt så är det inte illa :) och att det är 2 minuter till tågstationen samt massa småaffärer överallt :) Övrigt har mamma hämtar Orwinn som nytillskottet i familjen heter ;) e3n liten korthårig kille. Mamma sa att det ä Jacko(katten) som är mest intresserad :P men nog bra med en valå så mamma och pappa kan tänka på ngt annat än bara mig :P Ska mobba Robin en stund till sen ringer mamma snart på skpe när mormor & morfar kommit. Sen nattedags, den är snart halv 12 här. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0