Kina!

Skit döda mig typ! nä inte riktigt men satan vad trött jag är och hungrig! måste äta ngt snart men vill inte lämna min sittplats som är mitt på golvet nära ett eluttag! för idioten jag fattade inte att det var eluttag under plåtsakerna under borden på internetcafet, smartass!

Sitter just nu i Kina, jävla resa detta. Kommer dit och ska skaffa min biljett. Säger kvinnan att dem inte hittar mitt bagage! Möter upp ett gäng negrar från amerika babe! och en brud som är med dem. Hookar upp med dem då dem ockdå ska till förlorat bagage avdelningen. Snackar lite skit, tänkte på Sandy, va en skitsnygg neger! jäkla! inte ofta jag tycker det men så jävla fina drag, han hade Sandy gillat!

Väl framme vid förlorat bagage får jag veta att mitt bagage inte är försvunnit och att det är på väg till japan eller kommer snart dit och bör vara där när jag själv anländer. Så utmattad tar jag mig fram till internetområdet och placerar mig här. Så nu har jag precis skypat med Robin & Chrille. Dog av skratt med Chrille, jag bara "folk omkring mig kollar på mig som en idiot för jag har hörlurar och pratar rakt ut i luften" sen börjar Chrille med att jag är schizo, och just när han säger det skrattar jag jättemkt och en kines går förbi mig och kollar jättekonstigt och jag började skratta ännu mer, haha, störd! så jäkla trött så är rätt lättunderhållande just nu. Men nu måste jag käka ngt innan jag dör av hunger sen bär det av mot Japan, Osaka.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Hej gumman ! Skönt att du har kommit så långt på äventyret. Ja, vilket äventyr det blev direkt från start. Har blivit inform. av Yvonne & Kacke. Hoppas du fick i dig ngn mat, som var ätbart hm!!! Jag kollar din blogg hela tiden. Ha det jätte bra & hoppas du träffar lite roligt folk på vägen. Puss & kram Janet & Stefan

2010-11-28 @ 11:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0