djd

You make me feel like I’m the only girl in the world...


Harrypotterfilmen va faktisk bra, jag har lite svårt för när dem ändrar för mkt från boken, men nu hade dem hållt sig bra till boken, 2½ h kändes inte som 2½, men som sagt, sevärd, ska bli intressant att se andra delen (:

Fy fan vad det snöar, har varit så äckligt kallt dem senaste dagarna, skinnjackan får nog faktisk bytas ut mot den andra skinnjackan, haha ;D Men jag drar ju snart :D 1 vecka kvar, sen den 8/12 åker jag till Australien.

Men visst har det varit lite tufft på sistonde med Robin, inte lätt att lämna han, men jag är glad att jag har honom som jag kan prata ut om allt med (: Även om det är tufft för mig och jag slutar tänka på vissa saker som kan hända så vet jag att det är lika tufft för han att jag ska åka ned till ett helt nytt land med massa nytt folk.

För övrigt rensade jag min garderob igår och allt är klart till tassebo nu, jäkla vad mkt jag hivar bl.a ármbandet jag fick av Tobias, men jag känner att det är förflutet och jag vill inte längre ha med det att göra. Sen drog jag hem till Robin på kvällen, slutade med att vi drog till max, haha, vi är störda, vart vi än är kan vi börja flippa ut lite, men det är därför jag trivs så bra med han för jag är mig själv på ett så enkelt sätt.

Idag vaknade och snöade ut, issch! haha, vaknade vid 6 av att jag drömde en mardröm om Robin, mådde så jäkla illa av drömmen så kunde inte gå och lägga mig igen. Vaknar han och frågar vad det är så snear jag ut honom för han hade varit en riktig jävla skitstövel i min dröm, haha, lagom cp man är, snear på honom pga en drö, haha, vi skrattade gott åt det sen på morgonen ;D

Nä nu kommer mormor & morfar sen dennis för att fika och prata ut om japan, alla är helt hispiga, tror jag kommer kidnappad ;D  Sen ikväll är det biljard med min sötnos (:

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0