I want a reason for the way things have to be

Men fan vad allt känns tråkigt just nu! förkyld så kan inte sätta igång med träningen fast att jag är i stort behov av det. Borde plugga men orkar inte och är trött men kan inte sova på dagen :P Pallar inte att det ibland tar flera timmar innan ett inlägg syns som det igår som jag la upp vid halv i måndes kommer upp på tisdag ^^

Får snart sätta mig ned och skriva diskussionen till kemin, räkna lite matte och göra miljökunskapen.
Hämtade mitt pass igår, idag blir det söka visum, dra in till grannen sen då han jobbar med sånt här så att allt fylls i rätt :)  

Har även anmält mig nu till 3 orientaliska danskurser på söndagarna i 8 veckor, ska bli riktigt skoj, längtar till söndag :)

5 i topp saker jag hatar i utseendeväg med kläder/accesoarer

- Klackar med spetsig tå,  så jäkla fult, har aldrig följt det modet. Endast snyggt på äldre karriärskvinnor för det blir klassiskt på ngt sätt med hög klack och spetsig tå.
- Tjocka människor med för små och korta kläder, jag lovar man blir inte smalare och snyggare med för korta och tajta kläder som skaver in i valkarna, usch!
- Jeans som hänger i baken så att det ser ut som att bruden har blöja eller ngt.
- långa skinnkappor, icke fint
- lös byxdress (Den shakira hade på sig igår på Ugly Betty var skitsnygg)



Mysig låt: I need you now - Lady Antebellum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0