Im stuck in my dreams

En vecka till över, klagar inte.

Helgen har varit great! Fredagen blev det lite kemiplugg hos Matte och ha det trevligt :)

Lördagen bjöd på fest. Kusinen fyllde 25 och Falken 20 men fick priotera släkten här så först släkten mellan 3-7 sen kom kompisarna. Alltid trevligt att träffa massa kompisar till min bror man knappt ser längre :) Väldigt trevligt var det iaf. Sen vid 11 tog man bussen ned till stan och träffade upp folket i kön till tivvan. Där stod vi och flummade ett tag innan det blev shots på Bulls och träffa UKM-crewet ;) Sen tivvan igen, jäkligt skoj men var har varit bättre (; Vi struntade i sista tåget och så hade man tur att man fick en sängplats när kusinen och oscar skulle gå så slagade hos Oscar. Sen blev det tåget på morgonen, haha, 2 studenter går upp 9 för att plugga en söndag!

Fast det blev inte så mkt pluggandet för min del då jag faktisk inte orkar mer, är så skoltrött och typ gett upp, vill inte mer. Gillar Oscars kommentar i bilen i söndes "det finns omtentor men inte omfester" haha gillas skarpt (Y) Annars bjöd söndagen på morsdagfirandet på mormor och morfars altan med familj och moster och massa våfflor ;) Inget kul väder, regn och grått, usch. Sen hämtade Petra mig på knutan och iväg för träning :) Börjar få rätt bra kläm på vissa saker men måste öva mer spec. på magdansen. men skoj är det iaf (:

Och så kom vi till denna underbara måndagen *ironi* denna dag då man har kemitenta, haha. jo. kom lätta saker som jag tyckte ne, detta är för simpelt detta skiter jag i. haha, jaja, finns omtentor som sagt, så nästa torsdag bänkar jag mig på campus för sista gången ;) Fast ärligt talat jag slutat bry mig, i värsta fall tar jag distanskurs. Just n har jag bara 1 sak i hjärnan AUSTRALIEN!

Idag sätter jag min hamster på bantning, skäms faktisk väldigt mkt. Hon har blivit rätt tjock och rättuppsvullen buk så blir mkt ute och röra sig i rummet och mindre torrfoder och mer färskfoder :) så får vi se hur det går om några veckor. Blir inga maskar heller då det är rätt fett, så dem får ligga och gro. Funderar på att ge dem till svalöv när jag ska dit nästa tisdag :)

Aja, sängen snart, sovmorgon imorgon, härligt! längtar efter min skinnjacka, ge mig :D

Kanske blir peace and love festival. Emelie ringde innan och blivit sugen, jag är sugen med, så vi får se ;)

Jag och bror diskuterar


Fråga mig inte vad Tobbe sysslar med!


Girlsen




Tedde vann absolut "årets fulaste min"


Brodern min, alltid lika glad för whisky.


Kusinerna


Tobbe & Jonte är i farten.


Tivvan, me love you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0