One of my kind

Hejsan hoppsan

Nästan sommarväder ute ;) lite för kallt för min smak men solen skinner och det är fint!
Idag har ens gamla skola bal, självklart kan man inte låta bli att tänka på hur ens egen bal var. HELT FUCKING UNDERBAR :D
Riktigt härligt att ha det i Lund i "slott" och 2 dansgolv i samma byggnad med upptänd trädgård med fontän och allt mys ;) ägger upp bild nedan på min balklänning (:

Förövrigt kollade man Ugly Betty igår, blev helförtjust i Amandas enkla look. Hittade ingen bild men dock ett litet klipp (nedan), är svag för enkla och diskreta sminkningar. Kan vara kul att göra ngt med en rolig färg som ögonskugga och t.ex. röda läppar. Men oftast gillar jag den look som ser naturlig ut och inte bara en massa brunkräm så man bara ser 2 ögonvitor, haha x)

Ja, jag vet inte vad som händer med mig men har alltid varit svag för långt blondt lite lockigt hår. Men på sista tiden har det blivit mkt för brunt hår :S helskumt men så satans snyggt med bruna eller blåa ögon och mörkbrunt hår! Gärna långt i hästsvans med en snygg band tröja och slitna jeans *flås* (a) Säger bara 1 sak: IKEAmannen på hampan. det gillas skarpt! xD

Hade ju vit helg förra helgen och håller på att dö just nu! Taggat sönder sen måndes, är sjukt pepp på att festa denna helgen, lääängtar till lördag, blir ingen nådig helg om jag får bestämma, dvs Ninjafylla på Tivvan ;)

Va i stan innan och skulle köpa svarta converse, jo tack, eller hur?! Går in på tretton så har dem inte låg sula i tjejstorlek, tack för den (Y), går in på trampolin har dem inte 38:a utan endast 37:a. Går in på Scorett har dem bara läder, så får väl bli ett par såna. Det bästa är att pappa ska pröjsa då han tycker att mina andra är för slitna, fattar nada? enligt mig ska converse vara smutsiga, slitna och allmänt överanvända, det är snyggt tycker jag! Är rätt chockad att HAN vill köpa skor till mig :S han som altid klagar på min skogarderob som innehåller över 50 par skor (a). Men med tanke på att jag nästan aldrig låter mina föräldrar köpa saker till mig utan vill klara mig sjäkv så kan jag ta emot dessa skorna nu när ekonomin sviktar x)

Nu ska jag fortsätta med att plugga kemi och sen städa rummet framför tv:n. (klippet finns nedanför bilderna)









 



Kommentarer
Postat av: Lizette

Wow Mia, vilken klänning!! Heeelt underbart vacker hela du va ;)

2010-05-27 @ 14:49:35
URL: http://lizziefaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0