Fre & lör

Fredagen blev en trevlig kväll med massa godis & mat och mys i soffan. Träffade Lille-jonas (Gunillas kusin som är 89:a) som jag inte träffat på 2 år, väldigt trevligt att se han :) Sen kom Jonas(Gunillas sambo) bror en runda på kvällen efter övertalning av mig och kollade tv med mig & Jonas. Sen vid 12 blev det soffan för att gå upp 6 dagen efter.
Stora CC var kallt och gyttjigt på morgonen. Mina vita converse va nästan Svarta! haha. Men trevligt hade vi fast att Gaston blev oplacerad i BH. Men kan inte alltid gå bra. Fick ist njuta av alla snygga vavvor! Kira blev BIS1 valp och Gastons pappa BIS1 veteran (:

Sen blev det hem, duscha snabbt och fixa sig så körde pappsen mig till stan. Strålnde solsken i påarp kommer till stan, mörk himmel och dimma, wtf! haha. Men vi grillade och trängde in oss framför tvn och kollade Bayern förlora mot Inter med 0-2. Efter det var vi lagom trötta så efter en bumpy ride on Oscars cykel blev det benknäckargänget och sömn.

Idag har det bara blivit träning och god mat hos grannen. Är lagom trött och längtar efter min säng!

Bilder fån helgen.

*grymt grymt*


Ngn jätte kaninras (ej belgisk)


Bitchy i full fart!


Grisarna


Anouck i hundgården då hon löper :P


Oliver


Honeys valpar


Alla 5 (:


Blev helfrälst i denna hanen!


Jizzas valpar


Jag och Ludde


Stora CC, denna valp var så underbart söt!


Min älskling, Världens snyggaste!


Tältet som blev en bastu!


Ulrikas fötter efter gyttjan!


Första och sista gången Gaston får bära ett klädesplagg ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Ser mysigt ut med alla djuren. Puss & Kram Janet

2010-05-25 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0