Bilder

Jadå :D

Har Angelicas bilder publicerats från lördes ;) stör mig på att klubbarna är för jävla sega att uppdatera sina bilder ^^

Åh, btw, älskar mina vänner, har så jävla skoj med dem, hur fan skulle jag klarat mig utan dem? och mina killkompisar, ni förgyllar min dag varje dag med era skämt och sjuka konversationer, älskar att det finns folk som är lika skadade och flippade som jag >.<

Ja, då blev det 0-0 mellan GAIS-HIF, helt ok, dem kan ju inte alltid vinna, men dem förlorade iaf inte :)

Bilder från i lördes, blandade mina och angelicas :)

Jag pallar ICKE att Jojje har min halsduk!


Haha, vad fan gör jag? x)


Kärlek 4ever <3


Snyggingar, haha, Amatör Angelica (blondie)


WTF? bakom ilr? Sandy & lina gör ngt?


Sötisarna Tobias & Lina på tivvan


Striptease i shlager, jadå, fler såna här händelser tack ;)


Haha, pallar inte mitt UKMcrew! skrattanfall med dem!


Imeri är på g!


Ronka börjar nog bli sleten ;)


Söte Hannes träffade man med :D så sjukt längesen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0