On it again bitches!

Gårdagen blev lyckad fast saknade ninjafyllan :/ tror jag börjar bli immun mot champagnen :O

Kvällen startade hos M med att vi (Jag, S,C) sminkade oss och fixade oss inför kvällen och tog ngn cider. Sen träffa upp Angeii på stationen och tåg/buss in till Ronna i stan och förfesta där med grabbsen. vid 11, ja, va fan hände då? kommer ihåg Sandys jäkla utbrott i trappuppgången och sen gick Chrille loss under tiden, haha, galet mina vänner!

Men till sist kom vi ut och promenerade ned till tempel, utan förköpsbiljett och sånt var vi endå inne på 10 min ;) var där en liten kort stund och sen blev bulls. eller tog vi bulls först? ja, just det, haha, så var det, tog bulls på vägen till tempel och delade på en shotkanna och hälsade på Tulle. Satan va längesen vi var där.

Men som sagt, vidare till tempel och en liten tur på stinsen och shakespeare och träffade upp lite gott folk (: Sen var det bara dansa loss hela kvällen på tempel, Gillas!

Idag blev det en liten tur till Jojje, kollade tv och bara segade, försökte hitta ngn pizzasugenmänniska, men icke, besviken på er alla. Hemåt igen, tagit en powernapp nu. Vaknade fan 9 av några ylande hundar på bottenplanen, jäkla djur! Ikväll blir det utgång, om den blir galen eller lugn fr vi se men ett säkert kort är att jag ska ha mina converse!

Later my friends

I shouldn't love you but I want to
I just can't turn away
I shouldn't see you but I can't move
I can't look away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0