I’m a bad girl for breakin' his heart

Fredag idag och plugg hela dagen. Fy fan säger jag bara. längtar tills det är över.
Hade svårt att gå upp från sängen idag för min älskling kom upp i sängen och la sig och sov under täcket med huvudet i armvecket,  mys!

Ska hem till Matte senare och plugga kemi där och hjälpa han samtidigt med hans kemi. Så plugg hela dagen, OGILLAS!

Igår gick jag från vår exkursion vid ljusekulla till pappas jobb. Så gick jag på den gamla stigen jag innan red på som liten med min moster. Följde stigen upp till mitt gamla stall och går förbi den första hagen där Basse (min mosters häst) hade sitt sommarbete och ser 2 andra hästar i din, var så jäkla svårt på ngt sätt att det inte var han även om det är massa med år sen. Saknar stallet så sjukt mkt, att bara ringa Janet och säga att jag följer med och bara ströva runder där och njuta, känna Basses mulle mot handen. Stället har verkligen inte ändrats ett dugg på utsidan och jag började faktisk gråta när jag gick igenom gårdsplanen och bara stannade för att andas in denna söta underbara hästdoften som bara dem har. Kul iaf att vara där igen och se stället igen.

Pappa och jag efter mkt om och men hittade äntligen ett par svarta läderconverse i stan igår som nu finns i min skogarderob ;)

Har ju varit sjukt sugen på skinnjackan från HM:s divided exclusive kollektion. Men den kostade 1500, inga pengar jag har att köpa en ny så vad gör man då. Jo man går in på tradera och får en oanvänd för 500 ;) Så nu väntar jag bara på att den ska komma nästa vecka (: För övrigt kom min svarta strumpebandshållare igår, bilder kommer sen.



Snabb och tråkig uppdatering idag, hörs imorgon!

Skinnjackan!


Kommentarer
Postat av: moster Janet

Så glad jag blir att du minns underbara Basse.

Jag fällde också tårar när jag läste vad du skrivit. Saknar honom så.Suck.... Puss & kram

2010-05-28 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0