Bilder från fredes

Ännu en helg har gått mot sitt slut och en ny vecka tar sin början dvs NP i matte D på torsdag *suck*.
Men bara att plugga och helgen har ju varit awesome!
Bilder från fredagen finns uppe nu, lördagen kommer snare (:

I onsdes blev det som sagt bowling med Stoffe, jag började bra med några strike sen gick det utför, haha, men skoj var det iaf! Provet gick nog utan några problem, var rätt lätt som vanligt när det kommer till MK.

I Fredes blev det 19-årsfest hos Lina vid halv 8, äta & dricka gott och ha det trevligt innan Andrej hämtade oss (Mig, M, S, A) och körde oss in till Lindas 20-årsfest. Där var vi en liten stund, goda kakor Linda (Y)! haha :D

Sen blev det bussen in till stan och träffa upp lite folk, stinsen, tapaz och lite här och där. Har faktisk lite svagt minne därifrån. Drog till bulls och började shota shotkanna och sen vidare till bakom där vi höll till till 2 med påarpsfolket. Sen hem med en goe calzone och fint sällskap av Johan som bor på samma område som en själv.

Lördagen började hos Denise med 22-årsfest, riktigt härligt! Sen vid 11 drog vi in till stan. Orkar inte mig & Sandy på bussen, herregud, kunde inte gå ut från bussen så mkt jag skrattade! bokstavligen dog på bussen, haha, älskar vår råa humor ibland x) Hämtade upp Jossan på bulls och vidare till tivvan, ta stämpel och tillbaks till bulls och sen bakom för att återvända till bulls, haha! en jävla runda det där. Några shot där, gillar gratis shot ;)
Efter "lite" alkohol drog vi vidare till tivvan och dansade loss där till 4 på natten. Hahaha, så sjukt skoj. Martina & Sandy fulade sig i schlagerbaren och Sandy såg ut som en apa vid en viss rörelse och jag glömmer inte det! fy fan, kunde knappt stå på benen som jag skrattade!
Träffade även lite folk från Svalöv, haha, en Ky:are jag va lite småkär innan träffade man med, jävligt skoj att ibland bara träffas så där lite random och flipa ut! Ah, älskar tivvan, spec. schlager, folk blir galna och hoppar överallt, Love it! Sen träffade man upp sin goda vän Mattias i baren vid halv 4 och umgicks med han tills vi anlände till knutan. Taxi hem och som vanligt sällskap av Johan, börjar bli lite för ofta nu ^^ hemma vid 5 stupade man i sängen och sov jävligt gott!

Det va helgen det! Tack alla för en riktigt lyckad lördagskväll/natt/morgon ;)

Söndagen bjöd på träning och god mat med Petra hos Pia (:

Jag


Jag & S



Tulle mulin! haha :D Vår veteranbartender på Bulls!


Martina tar till cola ;)


Ted på Bakom, haha


Fröss & Sandys hår, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0