Want to break free

Siken utekväll, kom aldrig så långt, haha :P
Vi fastnade rätt mkt på stinsen och tapaz sen en liten promenadis till tivoli för att hälsa på Malin i den alltför långa kön innan vi gick vidare och träffade upp Henke "ketchupkungen", Haha, vi fastnade på donkan med han och hans kompis, fy fan, tårarna sprutade, jävlar vad jag skrattade x) riktigt roligt, massa Hörbyskämt och randomkillen som kom med en kartong full med såna engångsketchup och frågade om vi ville ha. Trots ett antal nej till dvar hällde han dem över vårt bord och Henke den galningen ser sin chans! Gratis ketchup i 1 år och stoppar på sig hela jackan full och fyller sin kompis keps, herregud, som jag skrattade! en av dem lugnaste kvällarna men ack så rolig ;)

Idag har jag städat, diskat, tvättat, varit hos grannarna antal gånger idag, lämnat Emelie på stationen osv. Var ute och joggade/promenade rask takt med Rico vid halv 9 tiden, så jäkla skönt! Hittade min snö of sweden ring som jag varit av med i min träningsjacka, haha, totally happiness!

Finns fan ingen mer underhållande musikvideo än dem som är livespelning! (kollar MTV) :P

Imorgon bli det in och köpa väska plus beställa nya glasögon (dem på bilden) vet dock inte om dem ska vara svarta eller guldiga.
Nu kallar sängen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0