Tuppjuck

En ny dag i skolan och inget roligt direkt. Bara haft matte och fysik. Har jobbat idag med och håller på att plugga nu, fan segt med 62 frågor att sitta och plugga på, men va fan, kan minst hälften iaf. Lite svårt med vissa olika kretslopp (aslängesen jag höll på med det) och några solgrejor.

Mobror Janzen ringde idag med ;) Har fått jobb på HIF, ska stå i kioskerna :) riktigt najs, även om jag inte ser matcherna får jag iaf höra :D Ska dit den 9/3 och prata lite och sånt. Rätt bra då jag tänkt söka sommarjobb där och redan jobbar där :) Måste prata med min Faster med, hon skulle se om hon kunde fixa sommarjobb till mig i Danmark.

Idag har Gaston haft dambesök ;) Han parades med Safira så nu väntar man i ca 64 dygn x) Så var Susanne och Ulrika(Safiras ägare) här med så vi passade på att ta nya bilder på Gaston :)  

Var sån dokumentär/naturfilm i 3 delar nu häromdagen, missade dock det, grannen som sa det senare. Men man kan se sista avsnittet i svtplay. Handlar om ett team som upptäcker nya arter på Nya Guinea, platser där inga andra människor innan varit och undersökt. T.ex hittar dem djur som är tama då dem aldrig blivit jagade av määniskor och har den instinkten att fly. Så rätt coolt!  

http://svtplay.se/t/127039/expedition_nya_guinea


Nu ska jag fortsätta plugga innan jag ska ringa min älskling :)

Min Kille ♥




Kommentarer
Postat av: martina

babe, om dem behöver ngn extra i sommar så kan du alltid säga att jag kan ;) är ju hemma till sommaren !:D

hihihi, looove martina.

2010-03-03 @ 12:17:36
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Mia

Klart snyggve. Kan ju alltid höra :) <33

2010-03-03 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0