They got all the right moves and all the right faces

En liten snabb uppdatering innan dusch och mer plugg kallar.

Skulle egentligen till olympia idag, sånt möte, men det blev framflyttat för mig till imorgon så har bara suttit på campus hela dagen, pluggat och sen jobbat :)

Imorgon är det tenta, jaj, blä blä blä, mkt att hålla koll på. men tack o lov kan man skriva om en liknande tenta om det går under förväntningar (vilket det bör då jag knappt orkat plugga) så på så sätt känns det bra.

Fick hem förfrågning om undersökning genom lunds universitet. Handlar om stamning och vill att jag ska vara med om undersökning och försök hur förbättra. Så ska absolut vara med, verkar rätt intressant :) mer detaljer kommer sen.

Har full vecka :O

Onsdag: Tenta, möte på olympia och vara med Tobias.
Torsdag: Plugga (har 2 labbrapporter och matte) vet inte om Tobias jobbar. Annars blir det nog en sväng inom Sandy, trevligt :)
Fredag: Jobba 2 dubbelpass :O lite plugg och sen får jag se.
Lördag: Inflyttningsfest! Wieho och så var det ngt mer, kommer inte ihåg, haha
Söndag: Jobba (tror jag, haha)

Äsch inte så farligt jue :)

Men nu kallar duschen, ha det sköönt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0