On my way to the top Bitch

Kaffepaus, mums!
Precis svarat Martina lite på facan. Vet inte, men känns som om att vi håller på att hitta tillbaka till varandra igen. Inte för att vi varit ifrån eller så men vi var jättetajta innan och känns som att man glidit ifrån det lite. Vilket inte är konstigt, man glider ifrån varandra ibland och hittar tillbaka igen, så är det. Men iaf kul att prata med henne nu igen när hon är i London och prata lite skit ;) You know what i'm talking about ;)

Ska snart ha miljökunskap, får tillbaka proven, ska bli intressant ^^
Annars nytt är att jag ska odla hår nu, saknar mitt långa lockiga hår som in i, så ska odla fram till jag åker till Australien och sen permanenta typ 2 veckor innan :) så att den nasty-doften från permanentvätskan går bort :P
Men blir någon ny frisyr där emellan, är redan trött på denna frisyren och är jävligt sugen på att kortraka halva sidan en bit, men nej, komme ite göra det. Men blir nog ngt fluffigt page :)

Alexander Mcqueen har verkligen gett ordet skor ett ny innebörd ^^ I hans nya spring collection snackar vi udda skor :P dock hade varit kul att testa men tanken elefant bara slår mig när jag ser dem. Inte min smak, men för dem som vågar, good for you.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Usch, vilka hemska skor :/ Passar inte min smak heller ;)

2010-03-25 @ 20:21:50
Postat av: martinajenha

ja det gor det babe :D ses nar jag kommer hem, 2 dagar hih.

pusss love you !

2010-04-06 @ 19:59:09
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Mia

Jadå, ska bli riktigt skoj att träffa dig :D Hoppas allt är fine with you. :)

<33

2010-04-06 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0