Mias I-landsproblem

bara 1 h kvar innan kemilab. ÄNTLIGEN! slutade 10 och suttit i skolan sen dess x)
Hade ju prov i onsdes, haha, prov?! kallar ni det för prov?! det kallar jag högstadiekunskap 90%. var typ 2 frågor som jag inte kunde motivera men kunde svaret på (har verkligen inte läst det), som sagt en barnlek, 10 frågor on lite allt möjligt men endå ingenting.

På onsdag är det tenta, ja, TENTA, inte prov utan tenta i kemiB. Lite andra grejor kan jag säga, men ja, får snart börja plugga inte riktigt orkat än. Är på jakt efer en ny kamera med till Oz och tror I have found the one eller the Mr. Right ;) enda problemet är att the one är 2 kameror, svåårt val! Kamerorna slänger jag upp sen.

Gick lite i stn igår och kollade inför framtida inköp, snacka om att jag vill shoppa ihjäl mig just nu! kliar i fingrara som hos en knarkare som inte fåt ngt på ett tag. Fan att man är studerande och pank till des Ultimatu!

I helgen händer typ nada, snacka om självmordshelg! Idag ska jag på 20-årskalas hos Tobias kusin (aldrig träffat innan). Kom precis på, glömt datan med filmerna, jädrans pucko Mia lilla! får vi fixa sen. På lördag blir det plugg och 19-årskalas hos min kusin McBengt, haha ;) fyndigt ;) och söndag massa tv och plugg. Som sagt, en självmordshelg!

Haha, har fått 2 nya roliga kommentarer från mina fox denna veckan ang. Australienresan.

Mamma: "Av alla här hemma i Sverige är det Gaston du kommer sakna mest" Kan inget annat än hålla med, en glad Gaston får mig alltid glad i vilken situation det än är i.

Pappa: Jag står och hivar upp mat (jag har kända matvanor inom min vänkrets för stor aptit) och pappa kläxker ut sig "du kommer fan inte kunna försörja dig nere i Australien, alla pengar kommer du slänga på att kunna ha råd att äta" haha x) Tack Pappa, älskar dig med!

Men nu ska jag hitta Morgan.

Later

Älskar denna bild på Richie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0