like a shotting star

Att det ska vara så svårt att hitta en bra backpacker försäkring och ett bra konto till utlandet. Lutar mycket åt ICAs bankkort men måste kolla det med räntan lite med.

Då slutade man skolan idag :D Klarade fysiken mot alla odds :s men skönt att det är över, aldrig mer fysik!
Sikket väder, hela jag va våt inpå underkläderna efter att ha cyklat hem i regnet. Tur man var varm efter solariet, mm. Fins inget skönare än ett kallt solarie när man fryser och bara bli uppvärmd.

Annars har man bara baka en massa. Blev kladdmuffins och hallon/blåbärskaka.

Nä, fy fasiken vad skönt att skolan är slut nu. Herregud, nästa gång blir det marinbiologi. Herregud, leende på läpparna, äntligen utbilda mig till det jag velat göra sen jag var 5 år gammal :D Love it

Kollat den dokumentären med "ovanliga" kvinnor på 3:an väldigt bra. Gillade skarpt, diggar dvärgen som in i!

Imorgon blir det Svalöv med Emelie :D Wiiee. Nä, mys med djuren nu och film (:

Blåbär/hallonkaka därav den gråa färgen :P men svingod (;


Kladdmuffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0