I know you will

Igår blev den en lyckad tur i stan. Träffade mina äldre kusiner som jag inte sett på jättelänge. Hade skitskoj på Hampan (: Träffade först upp Sandy, Carro & Josse sen blev det snabbt till bulls innan hampan (: Träffa en massa folk och även en tur in på steakhouse med kusinen Lotta och Johan samt hans flickvän. skittrevlig tjej det där, vi hade allt skoj, haha (;

Idag har det bara varit soft, pluggade 1 kapitel i fysik och sen gav jag upp. Kände bara skitsamma, jag läser fysiken när jag kommer tillbaka från australien eller distans. Pallar inte det längre. Fysik är verkligen mitt svagaste ämne och inte alls kul att sitta med halva boken till 1 prov. Hade mkt hellre haft 3 prov ist för 2 st under 1 termin. Blir för mkt att plugga så nu skiter jag i det. Går dit imorgon, skriver mitt IG, går och solar och känner mig sjukt nöjd för nu är det SOMMAR! och snart Oz (; ahh, give me give me ;) Vem vet, kanske behöver man inte ha läst Fysik B till marinbiologi i Oz (HOPPAS) haha :D

Nä, nu ska jag fixa mig lite, snart stan för att träna. Tycker min förkylning kan avgå nu direkt!

Pics från fredes


S&L


Mezo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0