Make my day

Helgen har bjudit på mkt äventyr :P

Fredagen var rätt lugn, var hos grannen och käkade lite, drack ett glas rött och kollade den nyaste wallandern. Helt ok film :) Sen vid halv 1 på natten kom Tobias och käkade sin lunch hos mig, Du är en helt underbar vän! Ibland vet jag inte vad jag skulle göra utan dig. Du ställer alltid upp när jag behöver det <3

Lördagen var det fest hos Jonna som fyllde 20. Så efter ett besök hos Martina som sminkade mig med sotiga ögon och lite sånt tog jag tåget halv 7. Haaha, så skadat, när jag hoppade på tåget och skulle gå igenom vagnen för att komma till Emelie kommer det en gubbe från ingenstans och sträcker ut en flaska jägern och bara "ska du ha", lagom förvånad blev man!

Vi mötte upp Malin i bjuv och tog bussen ut till Billesholm där JonnaKona bor. Där bjöds det på massa skratt och dricka, jäkla, den tequilan tog på mig efter några runder, haha ;) Tack Jonn för en riktig rolig förfest med nytt folk (: Därefter kom Malins kille och körde mig, Malin & Emelie in till stan. Drog först till Tivvan och stämplade oss sen vet jag inte om vi gick till tapaz innan bulls eller tvärtom, haha, lite dåligt minne från det klockslaget men vi var på båda ställena iaf (;  Sen var det bara att gå loss på tivoli, fy fan vad skoj, riktigt lyckad kväll. Träffade upp tjejerna från Påarp då Sandy hade haft sin 20årsfest ikväll med så fick gratta henne på tivvan. Efter att alla stuckit utan mig fick man en sovplats hos Ronna så på morgonen drog vi från Tivvan upp till Ronna, haha, sjuka kommentarer från Ronna & Nid. Pallar inte Nid som försov sig till Jobbet när han skulle sova i 1 h bara.

Söndagen var bara jäkligt lugn med bad i poolen med Jojje och grannens dotter Maya. Sen på kvällen blev det film hos mig med Jojje, Martina & Roos. Hahaha, mitt köksbord var fullt med massa gott, körsbär, toblerone, djungelvrål, chips osv. Vi såg Fired up, haha, gillar den skarpt som sagt var, ser den jämnt x) Sen ville vi se Human Centipede men Martina protesterade så den skippade vi. Ist blev det tv innan dem drog och jag la mig.

Bilder från Lördes, har knappt några xD

Jonna & Emelie


Emelie & Malin på bulls, Malin verkar ha väldigt skoj xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0