Utkast: Juni 10, 2010

Då hr man blivit brun och fin på 3 dagar :D Träffade Angei vid 10 på stationen drog och solade sen gick vi för att köpa studentbiljett på carlings till imorgon. Köpte även en svart hatt som min granne ska få. Måste köpa en hatt till mig med snart.

Igår såg jag en väldigt intressant film, The Fourth Kind. Baserad på verkliga händelser och man får se en doktor som fortsätter sin mördades mans projekt. Jäkligt cool upplggning för man får se dokumenterad film som doktorn spelat in vid intervju och hypnos av sina patienter 2000. Handlar om människor som blivit bortförda av "utomjordingar" och som har ett språk som har likheter med jordens äldsta språk. Dessa scener som är dokumenterade spelas upp bredvid den nyliga inspelade scenen som bevis att det hänt. ja man får verkligen sig en tankeställare, även om det nu skulle vara fake, så känns det för bra på ngt sätt, men den är läskig på ett bra sätt. Ingen sån kött och blod utan mer psykisk påfrestande. Absolut sevärd film! Hade tur som hade Brandon på msn som höll mig vaken till halv 5 på morgonen med tanke på hur rädd jag var x) och då sgg jag filmen mitt på dagen. Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=vVRHOhLP-aA

En mindre sevärd film jag såg idag var The Beach med Leonardi DiCaprio. Enda bra är att Leo har aldrig varit så snygg som i denna filmen där han föreställer en backpacker som får en karta till "paradiset". Med ett par letar dem upp detta paradis men paradiset gör ngt med människorna. Helt ok men grymt seg vissa stunder.

Imorgon är det student så (; mig ser ni i stan hela natten/morgonen ;) Ska stå och kolla på min kusin med den största godispåsen i näven ever för sjukt sugen på godis är jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0