Situationen är så sjuk



Ja, är väl lika bra att berätta detta då jag inte orkat berätta mer än för min mamma för jag har velat ta hand om det själv utan andras åsikter. I söndes fick jag ett sms från mitt ex Emil som jag inte hört av på 1½ år. Så var mer eller mindre chockad och förvirrad ^^

Iaf var det inget spec. utan mer det att jag hade råkat hamna i samma bil som hans kusin i fredesnatt. Så på fyllan vet jag att jag frågade hur släkten mådde eller ngt sånt och att jag sa ngt med hälsa till Emil. Jag menar inte fan trodde jag han skulle säga det, men ack så fel man kan ha. Så fick man ett sms där han frågade hur jag mådde och att han hoppas inte att jag blev sur. Hehe, sur absolut inte, snarare väldigt förvirrad. Ja, när jag samlat mig lite frågade jag vad han egentligen ville då det kändes som att "hur mår du" som är en fråga som är 1½ år försenat inte var tillräckligt som syfte. Självklart som han är kan han ju inte svara med ett uppriktigt svar utan mer trippar på tå med "jag vet inte". Blev rätt irriterad efter en stund, om man nu endå ska skicka så släng fram det istället för att dra ut på det så. Ja, jag fick iaf veta att anledning till hans beteende när det tog slut var att han blev rädd då allt gick så bra. Kändes rätt skönt att få svar på en fråga som jag ställt mig själv under all denna tid. Men för mig är det en dålig förklaring, man kan sköta det på ett mkt bättre sätt ist sköte han det på det dåligaste och taskigaste sättet. Det är inte lätt att konversera med ett "jag vet inte" så istället tog jag saken i händerna och frågade vad han egentligen ville och får samma svar. Så nä, jag kände att det inet fanns så mkt mer att prata om när han ska hålla på så. Jag vet fortfarande inte vad han ville, kanske bara kolla läget, försöka igen, eller bara snacka lite. I don't know and honestly I don't give a fuck anymore

Det jag saknar i ett förhållande är känslan av att vara så passionerad i ett förhållande och att båda kändes lika omtyckta, att det var "jämnt" på ngt sätt. För det är aldrig kul att vara i ett förhållande där det känns som att man tycker om en person mer än vad den gör till en eller tvärtom att en person tycker om mer än vad man själv tycker om personen. Det är väl det jag saknar med mitt och Emils förhållande att vi var så mkt överallt, hittade på rätt mkt och kändes jämlika. Men den känslan hittar man hos en bättre kille någondag och förhoppningsvis blir jag mig helt själv igen (: Just nu har jag inte tid med sånt, Australien väntar :D därefter blir det NZ, sen nog Fiji och sista hållplatsen Thailand :D det är iaf vad planen ser ut nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0