Still I try to find my way



Ja nu börjar även jag falla för hjärtformade solglasögon. Är grymt sugna på ett par röda så man kanske ska inhandla ett par såna i veckan xP

Idag har jag spenderat morgonen och middagstiden på stranden med mamma. Sen blev ringa ICAbanken oc öppna ett konto. Så nu väntar man bara på papperna så att jag kan föra över pengarna inför resan och fixa det sista med visumet, försäkringen och flygbiljetten. Senare blev det en träningspromenad med Gaston och Killer. Träna upp Gastons kndig lite. Samt att det är mysigt att gå i värmen bland gröna ängar och massa hästgårdar.

Nu ska jag sätta igång med att röja upp på rummet innan det blir mat. Såg Erik Grönwalls video för Take Me On. Inte för att vara sån, visst han ser helt ok ut men han borde verkligen träna, har en kropp som en 12-åring eller så är det bara jag som gillar när det är lite muskulöst och biffigt samt inget hår under armarna (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0