No mather size the love to them is unlimited





Då har man varit iväg ikväll och avlivat Tequila. Alltid lika jobbigt att släppa taget om sina djur hur små dem än må vara. Men med en tumör som begränsade hennes liv och rörelser var detta det rätta beslutet och jag känner mig lättad över att slippa oroa mig över henne. Extra svårt att ta bort henne när hon fortfarande är så pigg men cystan/tumören gjorde att hon fick svårt att andas och även att hon inte kunde klättra och var inte lika snabb längre. Men nu har hon fått somna in min lilla älskling. Känns redan tomt i rummet utan henne att kolla på och som underhåller en. Men torka tårarna och försöka minnas dem goda minnena och den glädje hon gett mig.
R.I.P Tequila       No mather size the love to them is unlimited

Lite goda nyheter är att jag klarade kemitentan så har bara fysiken kvar nu (: Fick MVG i miljökunskap oxo, fast det var inte helt oväntat xD

När jag och mamma körde från vetrinären så körde vi på vägar vi inte kört på år och helsike vad många hstgårdar vi har i Påarp. Helt underbart att köra vid frillestad och bara se alla hästar, charmiga hus och så. Kommer absolut bli en runda dit i sommar med kameran och det nya objektivet som ska köpas :)

Nu ska jag iaf plugga lite och fixa i rummet. Imorgon blir det göra iordning Tequilas saker, orkar inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Fy så tråkigt gumman med Tequila. Kram Janet

2010-06-03 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0