KISS

Då har man hämtat krafter till ett blogginlägg om KISSkonserten i söndes. Dagen började med att Tobias hämtade mig vid 10 och vi körde till Malmö där vi mötte upp Emelie och tog en trip till ICA innan vi började köa i en minst sagt minimal kö. Men det var helt ok trors hårt underlag, haha. Sen kom Emelies kusin och Sofie som mötte upp oss i kön. Vid halv 7 då insläppet äntligen var så var det bara att tränga sig och kuta fram till kravallstaket.

Sen var det bara att sätta igång att rocka (; Bra konsert förutom en jobbig brud bakom oss men till sist sa vakten till henne och hon började med oss att hon bara ville hålla i stakettet och inte tränga sig fram vilket hon försökt under hela konserten. Så vi menade att om man vet att man är svag och inte kan ha en ståplats så köp för fan inte det heller. Sen fick hon panik och började gråta så hon fick dras fram, sweet, slapp man henne!

Sen hem vid 12 från malmö och inom statoil i glumslöv, haha, herregud vad mkt folk från konserten. Jag & Tobias skulle köpa engångsgrill då jag hade lagt kött i marinad i torsdes till lördagens grill som inte blev av. När vi kom hem hade min jäkla föräldrar tyckt att det va ok att ta det utan att ringa och fråga. Så vi fick börja tina upp djupfryst kött och göra mat på ett annat sätt. Blev bra till slut men va jävligt förbannad när jag såg att dem tagit mitt kött. Va riktigt näära att gå upp och skrika på dem bara för att jag var så arg.

I Kön :P


Innan konserten (;


Förbandet Casablanca, snygg gitarrist, brunetten (; 


Andra förbandet Mustasch


Publiken


KISS Entré


Gene Simmons



Gene Simmons


Gene hissas upp


Eric Singer sjunger Beth




Paul Stanley



Paul tar sönder sin gitarr


Plektrum som jag fick under konserten och en efteråt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0