Can't see it all

Hemkommen och ont i halsen med efter en härlig dag med Anton.

Lördagen blev en trevlig kväll på Hampan med Anton & Co samt Martina & Lina, drack nöjt på min cola och njöt av att vara runt människor man gillar. Vid 1 när dem andra skulle vidare drog jag & Martina till donkan och krängde lite glass och pommes innan vi tog taxi. Hahaha, Martina hade fått tuggummi under skon och kämpade med att få bort det, så jäkla underhållande! <3

Igår var det kennelträff hos Gunilla. Skitmysigt med massa hundar och tack för Gastons fina priser. Började gråta när jag fick en tröja med Gaston på, fan vad glad jag blev, du är bäst Gunilla, den ska med till Australien, min älskling <3
Annars var det planerat film med Martina & Jojje men Martina drog sig ut pga ngt som dök upp. Så jojje oxh jag lökade i mitt rum medan Anton frestade mig med en hemmafest. Så vad gör man? jo man ringer sin kära kusin som ställer upp att köra. Så in i bilen med Jojje, Skoog & Bengan, roadtrip till billes, fan vad jag skrattade, störda vänner (;

Sen blev det hem till Joel som gick en klass över mig i högstadiet. Riktigt trevligt att träffa han igen. Var typ en sammankomstfest för att han kom hem från Karlstad där han jobbar. Blev riktigt trevligt och lämnade någongång på morgonen.

Idag blev det en snabbis på familia sen hem till mig så jag fick byta om och duscha innan vi placerade oss i Antons soffa/säng resten av dagen med film.

Imorgon blir det beachen med Martina, lite jobb på dagiset sen får vi se.

Pussen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0