Im your commander

Igår kom Martina en sväng vid halv 1 på natten, haha. Ville prata lite, klart man ställer upp. Hade en trevlig stund och jag hoppas jag gav henne lite mer klarhet i saker, ILY <3

Jobbat idag 10.00-15.00. Underbar dag med Marita, fy fan vad jobbet är mkt roligare med henne :D

Efter det sprang jag bokstavligen till Ur & penn och shoppade loss :P har massa rea där så blev ett armband, 1 halsband med matchande öronhänge :) samt ett rosa glasögonfodral (a)

Köpte även såna adresssaker som man har i katthalsband. Är en del chis som dött under sommaren pga ormbett så med varsen sån i nyckelknippan med en tablett mot ormbett känner man sig säkrare att alltid ha ngt att hindra medan man åker till veterinären :)

Annars har jag tagit det lugnt. Anton kom förbi för jag vill inviga mina nya massageolja från Kicks med vanilj och kanel, fungerade bra att massera, bättre än mandeloljan och han behövde massage efter arbetet. Sen blev det lite tv innan jag tog våra 5 chis på kvällsrunda och lämnade han på parkeringen.

Nu blir det sängen, äntligen, jobb fredag&lördag.

He loved her so
But she was already gone, long ago
He really wanted her to stay
She couldn't wait to get away


Dagens outfit. klänning VILA, Skor från mostern, halsband snö of sweden


Mina smycken, slutsumma på 75:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0